måndag 8 november 2010

Jul på Ullared

Förra årets julhysteri på Gekås... Har faktiskt aldrig varit där, trots att jag bott i Halland! Vore häftigt att uppleva även om jag totalavskyr allt som heter köer, hysteri och julshopping - trängsel med andra tycker jag är så otroligt jobbigt. Jag klarar inte av en lördag på IKEA, går helst en tisdag förmiddag då det är lugnt och skönt och inget folkvimmel, samma sak gäller vårt stora shoppingcenter. Dags att börja julhandeln innan jul-virrvarret börjar...

Klicka på bilden för att se julavsnittet från 2009

4 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig!
    JAg älskar att gå och titta på julsaker och att handla julklappar. Men jag gör det gärna på förmiddagen lagom tills de öppnar så man är någorlunda ensam och slipper att det tar 500 år innan man är vid kassan. IKEA en löningslördag gör jag bara inte!
    Men...jag skulle faktiskt vilja åka till Ullared, har aldrig varit där...och vem gillar inte att handla billigt ?

    SvaraRadera
  2. Köer är inte roliga, därför bra att julshoppa i tid :)

    SvaraRadera
  3. Hehe, jag har varit på Gekås flera gånger och har ALDRIG köat för att komma in. Har inte varit speciellt långa köer när jag har gått ut heller.. Bara haft 1-2 personer framför mig.. Det gäller att vara smart när man åker dit.. Måndag-torsdag är de bästa dagarna att besöka varuhuset på. Gärna innan lunchtid eller på eftermiddagen efter kl 16. Inga problem alls! jag har en tendens till lite social fobi och jag klarar det jättebra.

    SvaraRadera
  4. Köer mm är inget för mig heller men jag skulle gärna besöka Ullared någon gång i mitt liv :-)

    SvaraRadera