lördag 7 december 2013

Christmas Carols - julmusik på sonens skola!

Då var det äntligen dags för den årliga julkonserten på sonens skola. Så härligt att kunna sitta på gräset och lyssna på alla mysiga engelska julsånger. Det var en helt fantastisk kväll med glada barn, traditionella julsånger och fint väder. Under eftermiddagen hade regnet öst ner hemma hos oss, men inte en tillstymmelse av nederbörd här! Vädergudarna var på vår sida☺


Min stora fina tomtenisse♥
 Lillfröken med tomtediadem☺

  
Delar av ettorna...

Jingle Bells



  
Suddiga selfies med barnen☺


Jag och mina småtroll!


Underbar himmel


Rudolf





Skolkören
 
 

  The Nutcracker


Mina två i Santa's släde.

På vägen hem åkte vi och kollade på...
Näe, det visar jag imorgon☺
Hoppas ni tittar in då!

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha det varmare än vi =)

    SvaraRadera
  2. Det ser lite surrealistiskt ut med sommarvärme, människor i kortärmat och gröna träd och så jul på det. Men är man van med det så förstår jag ju att julkänsla infinner sig ändå, även om jag personligen inte skulle kunna klara av att bo på det södra halvklotet i juletid.

    Så fina barn du har! :)

    SvaraRadera