torsdag 16 oktober 2014

Allmoge och orientalisk jul hos Indiska





Indiska har gjort det igen!
Vilken underbar mix av allmogestil och orienten
Traditionell röd/vit jul och en exotisk färgexplosion utan dess like.
Underbart med härliga mönster och färgstarka tyger.
Helt perfekt!

Jag emailade PR-avdelningen på Indiska 
och frågade om lov att använda deras julbilder, 
men har inte hört nåt på en vecka... så jag chansar!
Jag har ju bara gott att säga ändå...☺

Foton lånade från Sköna Hem, Sveriges största inredningsmagasin.








The Swedish shop chain Indiska has done it again 
- created a wonderful Christmas range with traditional Swedish feel 
as well as a bling bling Christmas with a colour explosion from the Orient.
Perfection!

I emailed Indiska to ask permission to use their photos, 
but no reply after a week,
so I took a chance and borrowed photos from Sköna Hem.
Hope no one minds as I only have positive things to say☺

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Åh, jag ÄLSKAR Indiskas bohemian X-mass, det är min inspirationskälla till hur jag vill ha det hemma hos mig. Sakerna borde komma ut i butik snart, vet du nått om det?

    SvaraRadera