fredag 3 oktober 2014

Xmas at IKEA... Time for another visit!


Snart är det nog dags med ännu ett besök på det stora blågula varuhuset. Var där förra veckan en sväng. 
Tog några bilder fler bilder som jag inte laddat hem ännu. De har börjat pynta lite mera nu på granar och annat. Det är alltid kul att se hur de dekorerar... Jag ser mig själv som en expert när det handlar om jul o hur man pyntar rätt, så det är alltid kul att kolla om de lyckas eller inte ☺ hehe Jag skulle kunna komma in och ge tips och råd - visa dem hur man gör! Skämt åsido, vem vet... kanske ett blivande yrke för mig?

***

Almost time for yet another visit to IKEA... Went there in the beginning of last week. Took a few pics which I haven't downloaded to my computer yet. They have started to decorate some more, which is great. It's always fun to see how they decorate... I see myself somewhat as a Christmas expert when it comes to xmas 
and how to decorate, so it's always interesting to see if they've done a great job or not lol Cheeky monkey , I am... Xmas monkey!! All jokes aside, I should work at IKEA and show them how it's done! ☺ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar