måndag 24 oktober 2016

My first Christmas Magazine

Min absolut första jultidning var Allt om Julen från ICA Kuriren. Året var 1992 och jag var 19 år - och efter det inköpet fanns ingen återvändo ☺ Många jultidningar har blivit inköpta under åren, speciellt sedan jag flyttade till landet långt, långt bort. Innan jag började beställa jultidningar från min mamma brukade jag njuta av min mormors Hemmets Journal - med alla underbara julrecept! 

Jag har sparat alla jultidningar, och tar fram dem varje jul, år efter år. T o m Allt om Julen från 1992 hänger med än. När köpte ni ert första julmagasin?

PS. Två månader till julafton ♥


My first Christmas magazine - 1992 Allt om julen - mitt första julmagasin! #alltomjulen #alltomjulen1992 #swedishchristmas




The absolute first Christmas magazine I ever purchased was Swedish 'Allt om Julen' - All about Christmas. The year was 1992 and I was 19 years old - and after buying the magazine, there was no return ☺ Lots of Christmas magazines have been purchased over the years, especially after moving to the other side of the planet. So many scrumptious Christmas recipes and decoration ideas. I've kept them all and bring them out every Christmas, year after year.

When did you buy your first Christmas magazine?

PS. Only 2 months until Christmas Eve ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar